Чистий прибуток Alibaba за підсумками I кварталу 2019 фінансового року, який завершився 30 червня 2018 року, знизився на 45% порівняно з аналогічним періодом минулого року – з 14 млрд ($2,04 млрд) юанів до 7,65 млрд юанів ($1,15 млрд). Про це йдеться у фінансовій звітності компанії, інформує FinMarket.
Зниження показника обумовлено, в основному, разовим збільшенням витрат на виплату компенсацій співробітникам компанії (на суму 11,8 млрд юанів) в результаті істотного підвищення оцінки фінпідрозділу Alibaba – Ant Financial – в рамках останнього раунду залучення фінансування.
Чистий прибуток, що припадає на акціонерів, в свою чергу знизився на 41%, до 8,68 млрд юанів ($1,31 млрд).
Консолідована виручка компанії збільшилася на 61%, до $12,22 млрд. Операційний прибуток також виріс на 54% і склав $1,21 млрд. Показник EBITDA збільшився на 17%, склавши $4,43 млрд.
Річна аудиторія користувачів роздрібних сервісів Alibaba в Китаї зросла до 576 млн осіб у порівнянні з 552 млн осіб на 31 березня ц.р.
Alibaba володіє найбільшими в Китаї платформами електронної комерції, включаючи найпопулярнішу з них – Taobao. Компанія зводить на цих платформах покупців і продавців, надаючи їм різні сервіси. При цьому на Alibaba припадає 80% обороту електронної торгівлі в країні.
Холдингу також належить платіжна система AliPay.
Нагадаємо, Starbucks об’єднується із підрозділом Alibaba для запуску служби доставки з 2019 року.