Квартальний прибуток Alibaba знизився на 45% – до $1,15 млрд
Зате виручка компанії виросла в 1,6 рази, до $12,22 млрд

Чистий прибуток Alibaba за підсумками I кварталу 2019 фінансового року, який завершився 30 червня 2018 року, знизився на 45% порівняно з аналогічним періодом минулого року – з 14 млрд ($2,04 млрд) юанів до 7,65 млрд юанів ($1,15 млрд). Про це йдеться у фінансовій звітності компанії, інформує FinMarket.
Зниження показника обумовлено, в основному, разовим збільшенням витрат на виплату компенсацій співробітникам компанії (на суму 11,8 млрд юанів) в результаті істотного підвищення оцінки фінпідрозділу Alibaba – Ant Financial – в рамках останнього раунду залучення фінансування.
Чистий прибуток, що припадає на акціонерів, в свою чергу знизився на 41%, до 8,68 млрд юанів ($1,31 млрд).
Консолідована виручка компанії збільшилася на 61%, до $12,22 млрд. Операційний прибуток також виріс на 54% і склав $1,21 млрд. Показник EBITDA збільшився на 17%, склавши $4,43 млрд.
Річна аудиторія користувачів роздрібних сервісів Alibaba в Китаї зросла до 576 млн осіб у порівнянні з 552 млн осіб на 31 березня ц.р.
Alibaba володіє найбільшими в Китаї платформами електронної комерції, включаючи найпопулярнішу з них – Taobao. Компанія зводить на цих платформах покупців і продавців, надаючи їм різні сервіси. При цьому на Alibaba припадає 80% обороту електронної торгівлі в країні.
Холдингу також належить платіжна система AliPay.
Нагадаємо, Starbucks об’єднується із підрозділом Alibaba для запуску служби доставки з 2019 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].