Згідно з даними, зібраними компанією IHS Markit, 29% світового ринку телевізорів належить Samsung, за нею йде LG Electonics з 17,5%. Загалом світові поставки за перше півріччя 2018 року склали 99 млн одиниць. Про це повідомляє The Investor.
У ІІ кварталі Samsung отримала 29,6% ринку, очолюючи його протягом 48 кварталів поспіль.
Доля високотехнологічного гіганта в розмірі близько 30%, з точку зору виручки, вказує на те, що компанія має високу рентабельність, оскільки вона склала 19,1% у вказаний період.
«Samsung та LG укріпили свої позиції в сегментах QLED та OLED TV відповідно. Схоже, що їх стратегія зосередитись на преміальних продуктах, щоб впоратися із ростом китайських фірм та відродження японських гравців, окупилась», – вважають аналітики.
Samsung просуває технологію дисплеїв на квантових точках в якості свого стандарту для телевізорів преміум-класу QLED, тоді як LG використовує технологію OLED (органічних світлодіодів). Обидві компанії переконують, що саме їхній стандарт найбільше підходить для надання контенту з високою розподільною здатністю.