Samsung є лідером з продажу телевізорів 12-й рік поспіль
Корейські Samsung та LG зайняли майже половину світового ринку телевізорів

Згідно з даними, зібраними компанією IHS Markit, 29% світового ринку телевізорів належить Samsung, за нею йде LG Electonics з 17,5%. Загалом світові поставки за перше півріччя 2018 року склали 99 млн одиниць. Про це повідомляє The Investor.
У ІІ кварталі Samsung отримала 29,6% ринку, очолюючи його протягом 48 кварталів поспіль.
Доля високотехнологічного гіганта в розмірі близько 30%, з точку зору виручки, вказує на те, що компанія має високу рентабельність, оскільки вона склала 19,1% у вказаний період.
«Samsung та LG укріпили свої позиції в сегментах QLED та OLED TV відповідно. Схоже, що їх стратегія зосередитись на преміальних продуктах, щоб впоратися із ростом китайських фірм та відродження японських гравців, окупилась», – вважають аналітики.
Samsung просуває технологію дисплеїв на квантових точках в якості свого стандарту для телевізорів преміум-класу QLED, тоді як LG використовує технологію OLED (органічних світлодіодів). Обидві компанії переконують, що саме їхній стандарт найбільше підходить для надання контенту з високою розподільною здатністю.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].