Samsung є лідером з продажу телевізорів 12-й рік поспіль

Samsung є лідером з продажу телевізорів 12-й рік поспіль

Корейські Samsung та LG зайняли майже половину світового ринку телевізорів

Samsung є лідером з продажу телевізорів 12-й рік поспіль
фото Shutterstock

Згідно з даними, зібраними компанією IHS Markit, 29% світового ринку телевізорів належить Samsung, за нею йде LG Electonics з 17,5%. Загалом світові поставки за перше півріччя 2018 року склали 99 млн одиниць. Про це повідомляє The Investor.

У ІІ кварталі Samsung отримала 29,6% ринку, очолюючи його протягом 48 кварталів поспіль.

Доля високотехнологічного гіганта в розмірі близько 30%, з точку зору виручки, вказує на те, що компанія має високу рентабельність, оскільки вона склала 19,1% у вказаний період.

«Samsung та LG укріпили свої позиції в сегментах QLED та OLED TV відповідно. Схоже, що їх стратегія зосередитись на преміальних продуктах, щоб впоратися із ростом китайських фірм та відродження японських гравців, окупилась», – вважають аналітики.

Samsung просуває технологію дисплеїв на квантових точках в якості свого стандарту для телевізорів преміум-класу QLED, тоді як LG використовує технологію OLED (органічних світлодіодів). Обидві компанії переконують, що саме їхній стандарт найбільше підходить для надання контенту з високою розподільною здатністю.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло