Кабмін планує допустити на залізницю приватні локомотиви

Також цього року планується побудовано понад 10 000 вагонів

Фото: «Укрзалізниця»

Уряд задоволений результатами дерегуляції у сфері вантажних залізничних вагонів і планує дерегуляцію у сфері тяги, щоб допустити приватні локомотиви до роботи на коліях «Укрзалізниці», повідомляє Інтерфакс-Україна із посиланням на заяву прем'єр-міністр Володимира Гройсмана.

«Є ще одне питання – це аналогічна дерегуляція, яку ми зробили по вагонах, щоб зробити і по флоту, щоб дати можливість запустити приватну тягу на перевезення», – сказав він на «годині уряду» у Верховній Раді.

Прем'єр зазначив, що в результаті дерегуляції вагонів вирівняно умови використання приватних вагонів і вагонів, що належать «Укрзалізниці», тоді як раніше вартість користування вагонами «Укрзалізниці» була штучно занижена, що викликало збитки підприємства, корупцію і перешкоджало розвитку приватного парку.

За його словами, в цьому році буде побудовано понад 10 000 вагонів.

У той же час Гройсман наголосив на необхідності дотримуватися принципу «не нашкодь» в питанні дерегуляції тяги.

«Ми зараз над цим працюємо, щоб, можливо, залишити в тарифі інфраструктурну складову, щоб «Укрзалізниця» могла обслуговувати шляхи, енергетику і нові будувати, а флот пересував би, так би мовити, за свої накладні витрати. Це наше зараз завдання», – сказав глава уряду.

Як повідомлялося, вантажовідправники останні місяці різко критикують «Укрзалізницю» за неможливість забезпечити необхідні перевезення і просять уряд терміново втрутитися в ситуацію.

Про те, чому потрібно відкривати цей ринок, читайте у матеріалі Mind «Стривай, тепловозе: чому відкриття ринку приватним локомотивам підвищує ризики для перевізників».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS