Бренд Starbucks – найбільша в світі міжнародна мережа кав’ярень швидкого обслуговування – найближчим часом не вийде на ринок України.
Продукція Starbucks на українському ринку, виходячи з тієї конкуренції, яка є сьогодні, є досить дорогою для споживача, зазначила глава офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів, повідомляє НВ Бізнес.
«Зі Starbucks важче, вже ЗМІ кілька разів повідомляли про його вихід на ринок, і мер (Києва Віталій Кличко – ред.) про це також говорив, але пізніше в Starbucks повідомляв, що не виходить на ринок України. На сьогодні чітких термінів і перспектив виходу на ринок немає, але якщо подивитися на ринок України, то зрозуміло, що для цієї компанії він не є великим», – сказала вона.
Станом на грудень 2016 року мережа Starbucks об'єднувала понад 24 тисячі торгових точок по всьому світу. Кавʼярні Starbucks стали свого роду символом Нью-Йорка разом зі статуєю Свободи, жовтими таксі та хмарочосами.
Цікаво, що в 2013 році в Києві з'явилася кав'ярня з назвою Starbucks. Як виявилося, в закладі продавалися різні види кави, в тому числі й Starbucks, однак саме це місце не було офіційною кав'ярнею компанії.
Раніше мер Києва Віталій Кличко, виступаючи на панелі в Українському Домі в Давосі в січні цього року, сказав, що американська мережа кав'ярень Starbucks вивчає питання про вихід на ринок України.
В американській Starbucks Corporation спростували цю заяву мера столиці.
«Ми не плануємо роботу в Україні», – лаконічно повідомили в прес-службі компанії у відповідь на запит журналістів.
Нагадаємо, швейцарський продовольчий гігант Nestle купив права продавати по світу каву Starbucks за $7,15 млрд.