Nestle закрила угоду щодо права продавати по світу каву Starbucks

Nestle закрила угоду щодо права продавати по світу каву Starbucks

Угода обійшлася компанії в $7,15 млрд

Nestle закрила угоду щодо права продавати по світу каву Starbucks
фото starbucks.com

Швейцарський продовольчий гігант Nestle і американська мережа кав’ярень Starbucks оголосили про остаточне закриття угоди, за умовами якої Nestle отримує виняткові глобальні і постійні права на продаж кави Starbucks за межами кав'ярень американської компанії. Про це повідомляється в спільному прес-релізі компаній, інформує «Коммерсант».

Угоду було укладено в травні, за глобальні права на каву Starbucks швейцарський продовольчий гігант заплатив $7,15 млрд.

Nestle завдяки цій угоді отримає можливість об'єднати майже всі найвідоміші і популярні кавові торгові марки і зможе продавати всі види кави: мелену, обсмажену, цільнозернову, і всі види розчинної.

«Разом зі Starbucks, Nescafe і Nespresso ми збираємо разом найголовніші кавові бренди», – наголосив у заяві генеральний директор компанії Марк Шнайдер.

Крім того, угода зміцнює позиції швейцарської компанії на американському ринку преміальної обсмаженої, меленої і порційної кави.

Starbucks, у свою чергу, завдяки угоді зможе широко охопити світовий ринок, враховуючи глобальну присутність Nestle. За умовами угоди, близько 500 співробітників Starbucks перейдуть в Nestle.

Нагадаємо, Nestlе інвестує 700 млн грн у модернізацію харківської фабрики «Мівіна», при цьому сам рецепт вермішелі швидкого приготування збираються зробити більш «здоровим».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло