Nestle закрила угоду щодо права продавати по світу каву Starbucks
Угода обійшлася компанії в $7,15 млрд

Швейцарський продовольчий гігант Nestle і американська мережа кав’ярень Starbucks оголосили про остаточне закриття угоди, за умовами якої Nestle отримує виняткові глобальні і постійні права на продаж кави Starbucks за межами кав'ярень американської компанії. Про це повідомляється в спільному прес-релізі компаній, інформує «Коммерсант».
Угоду було укладено в травні, за глобальні права на каву Starbucks швейцарський продовольчий гігант заплатив $7,15 млрд.
Nestle завдяки цій угоді отримає можливість об'єднати майже всі найвідоміші і популярні кавові торгові марки і зможе продавати всі види кави: мелену, обсмажену, цільнозернову, і всі види розчинної.
«Разом зі Starbucks, Nescafe і Nespresso ми збираємо разом найголовніші кавові бренди», – наголосив у заяві генеральний директор компанії Марк Шнайдер.
Крім того, угода зміцнює позиції швейцарської компанії на американському ринку преміальної обсмаженої, меленої і порційної кави.
Starbucks, у свою чергу, завдяки угоді зможе широко охопити світовий ринок, враховуючи глобальну присутність Nestle. За умовами угоди, близько 500 співробітників Starbucks перейдуть в Nestle.
Нагадаємо, Nestlе інвестує 700 млн грн у модернізацію харківської фабрики «Мівіна», при цьому сам рецепт вермішелі швидкого приготування збираються зробити більш «здоровим».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].