Онлайн-ритейлер Amazon цього року увійшов до трійки лідерів цифрової реклами у США із показником у $4,61 млрд. про це повідомляє CNBC із посиланням на дані дослідницької фірми eMarketer.
Раніше аналітики прогнозували, що компанія за рекламу отримає $2,89 млрд.
Що ще більш важливо, Amazon поступається лише Google та Facebook. В той час як доля Amazon, як і раніше, складатиме всього 4,15% від загального прибутку від реклами в США, компанія продовжує набирати оберти, а його два головні конкуренти спостерігають уповільнення. eMarketer очікує, що дві компанії-конкуренти разом складатимуть 57,7% прибутку від реклами в США у порівнянні з результатом у 59,1% в 2017 році.
Збільшення частки Amazon частково пов’язано з тим, що все більше людей починають пошук продуктів онлайн в Amazon, а не на Google. У звіті також йдеться, що Amazon збільшила свій мобільний рекламний бізнес на 242% з минулого року.