Amazon увійшла до трійки лідерів цифрової реклами в США
Тепер інтернету-ритейлер поступається лише Google та Facebook

Онлайн-ритейлер Amazon цього року увійшов до трійки лідерів цифрової реклами у США із показником у $4,61 млрд. про це повідомляє CNBC із посиланням на дані дослідницької фірми eMarketer.
Раніше аналітики прогнозували, що компанія за рекламу отримає $2,89 млрд.
Що ще більш важливо, Amazon поступається лише Google та Facebook. В той час як доля Amazon, як і раніше, складатиме всього 4,15% від загального прибутку від реклами в США, компанія продовжує набирати оберти, а його два головні конкуренти спостерігають уповільнення. eMarketer очікує, що дві компанії-конкуренти разом складатимуть 57,7% прибутку від реклами в США у порівнянні з результатом у 59,1% в 2017 році.
Збільшення частки Amazon частково пов’язано з тим, що все більше людей починають пошук продуктів онлайн в Amazon, а не на Google. У звіті також йдеться, що Amazon збільшила свій мобільний рекламний бізнес на 242% з минулого року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].