З огляду на різке падіння прибутків британські газети намагаються витиснути компенсацію з тих технологічних гігантів, які заробляють мільярди доларів на рекламі та контенті. Так, новостворений орган газетної індустрії Асоціація ЗМІ News Media Association (NMA), яка об’єднує практично усі видання країни, закликала Facebook та Google сплачувати щорічний фінансовий збір для фінансування журналістики. Про це повідомляє Engadget.
Вони також вимагають, щоб фінансовий регулятор застосував законні вимоги до технологічних компаній для контенту на їх платформах у зв’язку із поширенням фейкових новин в соціальних мережах.
Газети переконані, що веб-платформи, на які вони покладаються, розповсюджують свою продукцію в епоху цифрових технологій, «не вносячи вагомого вкладу у вартість виробництво похідного контенту». Ще гіршим, на їх думку, є те, що рекламні гроші, які є їх джерелом для існування, тепер «течуть» до тих, хто стоїть за глобальними пошуковими системами та каналами новин.
Між тим, британські газети помітили, що їх прибуток майже вдвічі скоротився з 6,8 млрд фунтів в 2007 році до 3,6 млрд фунтів в 2017.