ПАТ «Укрзалізниця» оновила корпоративний логотип і розмістить нову айдентику на всіх об'єктах інфраструктури, на рухомому складі та формі співробітників, повідомляє Інтерфакс-Украна із посиланням на прес-анонс перевізника.
«Легендарний знак «Укрзалізниці» змінюється. Тепер він поєднує кращі традиції компанії і її потужний потенціал розвитку. ПАТ «Укрзалізниця» оновило корпоративний логотип», – зазначено в повідомленні.
Як зазначається, 27 вересня в Києві будуть представлені пасажирський і вантажний потяги, забрендовані новим логотипом.
Нагадаємо, за 8 місяців 2018 року «Укрзалізниця» інвестувала майже 8,5 млрд грн в розвиток своїх основних фондів, зокрема, в модернізацію інфраструктури, придбання і ремонт рухомого складу. З них майже 2,8 млрд грн направлено на матеріали верхньої будови колії.
«Укрзалізниця» є основним перевізником вантажів і пасажирів, що перевозить 82,4% від загального вантажопотоку і 33,4% пасажиропотоку в країні.
Як писав Mind, обсяг перевезень УЗ контейнерними поїздами збільшився на 41% за січень-липень 2018 року. Таких результатів вдалося досягти завдяки запуску в цьому році 5 нових контейнерних маршрутів.