«Укрзалізниця» оновила корпоративний логотип
Нову айдентику буде розміщено на всіх об'єктах інфраструктури, на рухомому складі та формі співробітників

ПАТ «Укрзалізниця» оновила корпоративний логотип і розмістить нову айдентику на всіх об'єктах інфраструктури, на рухомому складі та формі співробітників, повідомляє Інтерфакс-Украна із посиланням на прес-анонс перевізника.
«Легендарний знак «Укрзалізниці» змінюється. Тепер він поєднує кращі традиції компанії і її потужний потенціал розвитку. ПАТ «Укрзалізниця» оновило корпоративний логотип», – зазначено в повідомленні.
Як зазначається, 27 вересня в Києві будуть представлені пасажирський і вантажний потяги, забрендовані новим логотипом.
Нагадаємо, за 8 місяців 2018 року «Укрзалізниця» інвестувала майже 8,5 млрд грн в розвиток своїх основних фондів, зокрема, в модернізацію інфраструктури, придбання і ремонт рухомого складу. З них майже 2,8 млрд грн направлено на матеріали верхньої будови колії.
«Укрзалізниця» є основним перевізником вантажів і пасажирів, що перевозить 82,4% від загального вантажопотоку і 33,4% пасажиропотоку в країні.
Як писав Mind, обсяг перевезень УЗ контейнерними поїздами збільшився на 41% за січень-липень 2018 року. Таких результатів вдалося досягти завдяки запуску в цьому році 5 нових контейнерних маршрутів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].