Snapchat об'єднався з Amazon для пошуку товару за фотографією

Новий сервіс компанія буде впроваджувати поетапно

Snapchat об'єднався з Amazon для пошуку товару за фотографією
www.snap.com

Фотосервіс Snapchat тестує новий спосіб пошуку товарів в інтернет-магазині Amazon. На початку тижня нова функція стала доступна обмеженому колу користувачів, повідомляється в блозі компанії.

Це так званий візуальний пошук товару. Принцип його роботи простий: достатньо навести камеру на предмет або штрих-код, після чого утримувати палець на екрані.

Коли додаток розпізнає об'єкт або штрих-код, на екрані з'явиться картка з посиланням на товар або на схожу продукцію. Натиснувши на картку, користувач перейде в додаток Amazon (якщо він є в телефоні) або на сайт Amazon.com, де він зможе оформити покупку або продовжити пошук. Запускати нову функцію Snapchat планує поетапно.

Таким чином, Amazon отримала новий канал просування своїх товарів. Сторони не розголошують умови співпраці.

Як зазначається в блозі Snapchat, сервіс послідовно працює над напрямком e-commerce, конкуруючи з Instagram і Pinterest. Компанія вже пропонує рекламодавцям ряд інструментів самообслуговування і намагається зробити процес покупки максимально зручним для користувачів.

Нагадаємо, Snapchat втратив 3 млн активних користувачів за ІІ квартал, однак квартальні прибутки компанії, незважаючи на це, зросли на 44% у порівнянні з минулим роком.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS