Snapchat об'єднався з Amazon для пошуку товару за фотографією
Новий сервіс компанія буде впроваджувати поетапно

Фотосервіс Snapchat тестує новий спосіб пошуку товарів в інтернет-магазині Amazon. На початку тижня нова функція стала доступна обмеженому колу користувачів, повідомляється в блозі компанії.
Це так званий візуальний пошук товару. Принцип його роботи простий: достатньо навести камеру на предмет або штрих-код, після чого утримувати палець на екрані.
Коли додаток розпізнає об'єкт або штрих-код, на екрані з'явиться картка з посиланням на товар або на схожу продукцію. Натиснувши на картку, користувач перейде в додаток Amazon (якщо він є в телефоні) або на сайт Amazon.com, де він зможе оформити покупку або продовжити пошук. Запускати нову функцію Snapchat планує поетапно.
Таким чином, Amazon отримала новий канал просування своїх товарів. Сторони не розголошують умови співпраці.
Як зазначається в блозі Snapchat, сервіс послідовно працює над напрямком e-commerce, конкуруючи з Instagram і Pinterest. Компанія вже пропонує рекламодавцям ряд інструментів самообслуговування і намагається зробити процес покупки максимально зручним для користувачів.
Нагадаємо, Snapchat втратив 3 млн активних користувачів за ІІ квартал, однак квартальні прибутки компанії, незважаючи на це, зросли на 44% у порівнянні з минулим роком.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].