Делегація ТОВ «Сільськогосподарське підприємство (СП) «Нібулон» на чолі з генеральним директором компанії Олексієм Вадатурським у вівторок ознайомилася з роботою ДП «Херсонський морський торговельний порт» (ХМТП) і зацікавились концесією ХМТП, повідомляєвидання Порти України.
Як зазначається, про це повідомив держстивідор на сторінці у Facebook.
«Все більше потенційних інвесторів, які хочуть стати частиною процесу концесії! Зростання інтересу до інвестування порту підтримує його статус і допоможе розвитку в масштабах всієї країни. Херсонським морським торговельним портом тепер зацікавилися і українські інвестори, – ТОВ СП «Нібулон», – йдеться у повідомленні.
Все больше потенциальных инвесторов, которые хотят стать частью процесса концессии! Рост интереса к инвестированию порта...
Опубликовано Херсонський морський торговельний порт Cреда, 3 октября 2018 г.
Як зазначається, ДП «Херсонський морський торговельний порт» та ДП «Стивідорна компанія (СК) «Ольвія» входять в число держпідприємств, на яких реалізуються пілотні проекти концесії в портовій галузі. Оголошення концесійних конкурсів очікується до закінчення нинішнього року.
Станом на вересень 2018 року зацікавленість в концесії госстівідорв ХМТП і «Ольвія» висловили понад 25 українських і зарубіжних компаній. У числі цих компаній – «Дніпро карго», «Укррічфлот», «Метінвест», «Нібулон», «Портінвест», Mitsubishi Corparation (Японія), China Harbour Engineering (Китай), Bunge (Сполучені Штати Америки), POSCO Daewoo (Корея), COFCO Agri Ukraine (Китай) і ін.
У вересні 2018 року британська Nectar Group і катарська QTerminals направили запити в Міністерство інфраструктури України щодо концесії ДП «ХМТП».
Нагадаємо, техніко-економічне обгрунтування (ТЕО) пілотних проектів концесії госстівідорв ХМТП і «Ольвія» розроблені консорціумом міжнародних консультантів, сформованим ЄБРР і IFC. Пілотні проекти концесії госстівідоров затверджені Мінінфраструктури 23 червня 2016 року.
ТОВ «СП «Нібулон» (засновано в 1991 році) – один з найбільших операторів зернового ринку України. Володіє власним перевантажувальний термінал у Миколаївському морському порту річною потужністю 5 млн тонн, одинадцятьма річковими терміналами на Дніпрі і Південному Бузі, судноплавною компанією, суднобудівно-судоремонтним заводом. Компанія в 2017-2018 маркетинговому році (МР) експортувала 4,1 млн тонн зернових і олійних (в 2016-2017 МГ – 4,65 млн тонн). Компанія в 2017-2018 МР транспортувала внутрішніми водними шляхами 2,5 млн тонн вантажів.