АМПУ і ЄБРР підписали угоду про спільну розробку проектів концесії в двох портах
Проект має забезпечити прозорість конкурсу з залучення інвесторів
Адміністрація морських портів України (АМПУ) та Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) підписали угоду про фінансування розробки техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) проектів концесії ДП «Стивідорна компанія «Ольвія» і ДП «Херсонський морський торговельний порт». Про це повідомляє прес-служба АМПУ.
ЄБРР повинен покрити витрати на технічну допомогу в організації концесійних проектів, а також на підготовку конкурсів для залучення приватних інвесторів до передачі в концесію двох державних стивідорних компаній.
«Реалізація концесійних проектів в морській галузі є логічним продовженням портової реформи, розпочатої у 2013 році. Розробка ТЕО і конкурсної документації на високому професійному рівні спільно з провідними міжнародними фінансовими організаціями стане запорукою прозорості конкурсу та економічної обґрунтованості концесії державних стивідорів. А успішна реалізація пілотних для галузі проектів створить основу для довгострокового інвестування в розвиток портів на зрозумілих і взаємовигідних умовах як для бізнесу, так і для держави», – зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
За його словами, за попередніми розрахунками передача двох держстивідорів у концесію буде сприяти збільшенню вантажопотоку не менше ніж на 5,5 млн тонн і залученню інвестицій в обсязі до $140 млн.
Нагадаємо: 14 листопада 2017 року Міністерство інфраструктури України і Міжнародна фінансова корпорація (IFC) підписали Меморандум про взаєморозуміння. IFC допоможе структурувати проекти ДПП в двох українських портах – ДП «Стивідорна компанія «Ольвія» і ДП «Херсонський морський торговельний порт». IFC також вивчить можливість структуризації проекту ДПП з розвитку залізнично-поромного комплексу в ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ».
У червні 2017 року Мінінфраструктури затвердило плани підготовки і реалізації пілотних проектів з передачі в концесію державного майна ДП «Стивідорна компанія «Ольвія», ДП «Херсонський морський торговельний порт», залізнично-поромного комплексу ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ» і майна ДП «Адміністрація морських портів України».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].