Американська корпорація Apple купила музичний стартап Asaii, щоб зробити плей-лісти і рекомендації стрімінгового сервісу Apple Music кращими.
Як повідомляє новинний портал Axios, на який посилається DailyComm, сума угоди становить $100 млн. Сервіс, за словами розробників, на основі алгоритму вміє вгадувати популярного артиста або пісню ще до того, як вони стануть популярними.
Відзначається, що ця покупка дозволить виробнику iPhone і iPad покращити музичний сервіс Apple Music, який зможе давати своїм користувачам більш якісні рекомендації щодо тих чи інших пісень.
Asaii – американський стартап, який за допомогою технології машинного навчання аналізує дані з соціальних мереж і музичних сервісів, щоб вибирати найбільш популярні композиції, повідомляється на сайті компанії. У компанії стверджують, що їхня технологія здатна знайти виконавця до того, як його пісні потраплять в чарти музичних сервісів. Також Asaii розвиває окремі продукти для формування стрічок новин у соцмережах і отримання доступу до інформації про виконавця.
У вересні 2018 року Apple закрила угоду з придбання музичного сервісу Shazam, який розпізнає композиції за короткими фрагментами. Сервісом Shazam користуються більше 20 млн разів на день.