Apple купила стартап Asaii, який прогнозує, які виконавці стануть популярними
Ця покупка дозволить виробнику iPhone і iPad покращити музичний сервіс Apple Music

Американська корпорація Apple купила музичний стартап Asaii, щоб зробити плей-лісти і рекомендації стрімінгового сервісу Apple Music кращими.
Як повідомляє новинний портал Axios, на який посилається DailyComm, сума угоди становить $100 млн. Сервіс, за словами розробників, на основі алгоритму вміє вгадувати популярного артиста або пісню ще до того, як вони стануть популярними.
Відзначається, що ця покупка дозволить виробнику iPhone і iPad покращити музичний сервіс Apple Music, який зможе давати своїм користувачам більш якісні рекомендації щодо тих чи інших пісень.
Asaii – американський стартап, який за допомогою технології машинного навчання аналізує дані з соціальних мереж і музичних сервісів, щоб вибирати найбільш популярні композиції, повідомляється на сайті компанії. У компанії стверджують, що їхня технологія здатна знайти виконавця до того, як його пісні потраплять в чарти музичних сервісів. Також Asaii розвиває окремі продукти для формування стрічок новин у соцмережах і отримання доступу до інформації про виконавця.
У вересні 2018 року Apple закрила угоду з придбання музичного сервісу Shazam, який розпізнає композиції за короткими фрагментами. Сервісом Shazam користуються більше 20 млн разів на день.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].