Український стартап Stock-Factory переміг на міжнародному конкурсі «зелених» ідей

Команда отримала 5000 євро

Фото Facebook Stock-Factory

Український стартап Stock-Factory (засновниця Марина Сергієнко) переміг у міжнародному конкурсі зелених бізнес-ідей Climate Launchpad у номінації «Системи прийняття рішень та фінанси» і отримав 5000 євро на розвиток проекту, повідомила прес-служба Greencubator.

Під час Climate Launchpad 2018, що відбувся в Единбурзі, Stock-Factory презентував онлайн-сервіс з обігу умовно «проблемних» товарів. Платформа покликана оперативно продавати або передавати на благодійність якісні товари, строк придатності яких наближається до завершення, аби скоротити обсяги знищення якісних товарів у торговельних мережах та оптимізувати товарну логістику. Це допоможе скоротити вуглецеві відходи.

У 2018 році Україна увійшла до топ-10 за кількістю поданих заявок на конкурс Climate Launchpad: 55 команд на початку конкурсу, з яких дев'ять дійшли до фіналу. 1–2 листопада в Единбурзі у конкурсі «зелених» бізнес-ідей брали участь три українські команди: TOKA, UGrid, Stock-Factory. 

Переможцями Climate Launchpad Grand Final 2018 cтали Португалія (проект ECO2Blocks, 1-ше місце), Індія (проект JSP, 2-ге місце) та Шотландія (проект Crover, 3-те місце). Ще 10 стартапів пройшли до акселератору.

Нагадаємо: Hotline.finance і MO.Cash визнані найкращими фінтех-стартапами України.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS