Український стартап Stock-Factory переміг на міжнародному конкурсі «зелених» ідей
Команда отримала 5000 євро

Український стартап Stock-Factory (засновниця Марина Сергієнко) переміг у міжнародному конкурсі зелених бізнес-ідей Climate Launchpad у номінації «Системи прийняття рішень та фінанси» і отримав 5000 євро на розвиток проекту, повідомила прес-служба Greencubator.
Під час Climate Launchpad 2018, що відбувся в Единбурзі, Stock-Factory презентував онлайн-сервіс з обігу умовно «проблемних» товарів. Платформа покликана оперативно продавати або передавати на благодійність якісні товари, строк придатності яких наближається до завершення, аби скоротити обсяги знищення якісних товарів у торговельних мережах та оптимізувати товарну логістику. Це допоможе скоротити вуглецеві відходи.
У 2018 році Україна увійшла до топ-10 за кількістю поданих заявок на конкурс Climate Launchpad: 55 команд на початку конкурсу, з яких дев'ять дійшли до фіналу. 1–2 листопада в Единбурзі у конкурсі «зелених» бізнес-ідей брали участь три українські команди: TOKA, UGrid, Stock-Factory.
Переможцями Climate Launchpad Grand Final 2018 cтали Португалія (проект ECO2Blocks, 1-ше місце), Індія (проект JSP, 2-ге місце) та Шотландія (проект Crover, 3-те місце). Ще 10 стартапів пройшли до акселератору.
Нагадаємо: Hotline.finance і MO.Cash визнані найкращими фінтех-стартапами України.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].