Nikola Motor анонсувала електроводневу вантажівку з автопілотом нового рівня

Вантажівка Tre матиме футуристичний дизайн та буде орієнтована на європейський ринок

фото nikolamotor.com/tre

Компанія автовиробник Nikola Motor почала приймати перед замовлення на першу електроводневу вантажівку з автопілотом п’ятого покоління, створену спеціально для європейського ринку. Про це повідомляє TechCrunch.

Nikola Motor – американська компанія з виробництва гібридних вантажівок, яка базується в Солт-Лейк-Сіті, штат Юта. Компанію, як і Tesla, було названо на честь сербсько-американського винахідника Нікола Тесла.

Згідно з озвученими компаніями прогнозами, перші випробування нового типу вантажівки розпочнуться в Норвегії приблизно в 2020 році.

Назва вантажівки Tre (перекладається з норвезької як «три») говорить сама для себе і є третім варіантом електровантажівки компанії. Саме ця орієнтована на ринок Європи, оскільки європейські та американські конструктори мають різні підходи до проектування вантажівок. Таким чином, у нової Tre не буде капоту, як в американських її конкурентах, та виглядатиме вона більш футуристично.

Крім того, в Європі діють дещо інші вимоги до вантажівок і нова Tre усім їм відповідає. В залежності від конфігурації, вантажівка отримає двигун потужністю від 500 до 1000 кінських сил та запас ходу від 500 до 1200 км.

Масштабна презентація для широкого загалу Nikola Tre відбудеться під час виставки Nikola World в американському Феніксі в квітні 2019 року. При цьому перші поставки клієнтам почнуть відбуватись не раніше 2022-2023 року.

Варто зазначити, що однією з проблем автовиробників, які створюють автівки на водневих паливних елементах е відсутність відповідної інфраструктури. Nikola Motors для вирішення цього питання підписала угоду про співпрацю з норвезькою компанією Nel Hydrogen для побудови спеціальних водневих заправних станцій в США, очевидно, їх співпраця пошириться і на європейський регіон.

До 2028 року Nikola планує збудувати мережу з понад 700 водневих заправних станцій в США та Канаді. Кожна станція матиме здатність щоденно виробляти від 2000 до 8000 кг водню. Роботу над європейськими станціями планують запустити в 2022 році, і за прогнозами, до 2030 року, ними буде охоплена більша частина європейського ринку.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS