Сьогодні, 8 листопада, з 11 години ранку корпоративний месенджер Slack припинив свою роботу по усій Європі через певні несправності, над усуненням яких наразі працюють розробники. Про це повідомляє DownDetector.
Проблеми виникли у користувачів з Нідерландів, Польщі, Німеччини, Великобританії, Фінляндії, Росії, України та інших країн.
На сайті популярного месенджеру вибачаються за неполадки та «дякують за терпіння».
За останніми даними, які повідомляє компанія, «ми бачимо певні позитивні ознаки, і ми переконані, що люди повинні мати змогу підключитись до свого робочого простору… наша команда продовжує вивчати основну причину цих проблем з підключенням… і ми надамо оновлену інформацію щодо нашого прогресу, коли з’являться будь-які новини», – йдеться на сайті.
Аналогічні збої в роботі застосунку відбувались і напередодні в Японії та Північній Америці. Сьогодні проблема стосується лише Європи.
73% користувачів узагалі не можуть отримати доступ до серверів месенджеру, близько 20% увійти до нього можуть, але не мають змоги відправляти повідомлення.
Нагадаємо: днями під час Web Summit, що відбувається в Лісабоні, один із співзасновників Slack розповів, як йому та його команді вдалось досягти такого успіху – від онлайн-гри до найбільш швидко зростаючого застосунку в історії.