mind
Історія успіху Slack: від онлайн-гри до найбільш швидко зростаючого додатку в історії

Історія успіху Slack: від онлайн-гри до найбільш швидко зростаючого додатку в історії

Розробники працювали над застосунком, який об’єднуватиме людей, а це, в свою чергу, робитиме їх більш продуктивними

Історія успіху Slack: від онлайн-гри до найбільш швидко зростаючого додатку в історії
Кел Хендерсон, співзасновник Slack
Photo by Seb Daly/Web Summit via Sportsfile

Під час веб-саміту, який проходить з 5 по 8 листопада в Лісабоні один із співзасновників популярного корпоративного месенджера Slack Кел Хендерсон розповів історію успіху свого «творіння».

Кел Хендерсон (Cal Henderson) разом із своїм колегою Стюартом Баттерфілдом спочатку зайнялись розробкою онлайн-гри, але через її не непопулярність її повернули в бета-версію, а згодом взагалі закрили.

Саме в процесі роботи над грою виникла ідея створити «середовище для спілкування та колаборації» за допомогою інтернету, пояснив Хендерсон.

Процес створення успішного корпоративного месенджера зайняв понад 4 роки та «багато грошей», доки розробникам вдалось досягти успіху.

Важливим, за слова Хендерсона, було зробити так, щоб людина за лічені секунди зрозуміла, чи вона знову «повернеться» до їхнього месенджеру.

«Ми будували цю систему спілкування, щоб збудувати компанію, це стало ядром нашої роботи… Ми знали, що хочемо продовжувати працювати над цим. Ми знали, що це чудовий спосіб об’єднати різні команди, щоб вони працювали разом», – сказав він.

З самого початку в компанії працювали пару десятків людей, а за рік чисельність штату збільшилась до понад 100 людей. Цікаво, що сам застосунок підходить для «усіх типів організацій», говорить Хендерсон, не зважаючи чи компанія є невеликою, чи на неї працюють десятки тисяч людей.

Зазначається, що навіть 4-5 років тому були різні корпоративні програми, але Slack, за словам співзасновника, виділився своєю зручністю (Хендерсон наводить приклад того, що люди навряд збиратимуть друзів на вечірку через електронні листи). Ще однією причиною стало  «широке розповсюдження окремих категорій програмного забезпечення бізнес-простору». Раніше компанія або корпорація закуповувала програмне забезпечення для своєї діяльності у технологічних гігантів, таких як Microsoft, IBM та інших, але відбувся «сплеск» нових виробників «софта» і зараз фірми купують сотні різних програм та застосунків у сотен різних виробників, орієнтуючись на власну зручність.

Ще одним рецептом успіху, яким поділився Хендерсон, стала особлива увага до споживачів на перших етапах розвитку продукту. Працівники Slack «багато часу розмовляли з користувачами», дізнавались в чому є проблеми та яким чином їх виправити.

На його думку, найбільшим викликом для компанії наразі є переконати «бізнес», який понад 30 років користується для обміну повідомлення традиційним онлайн-листуванням, переходити на більш швидкі та зручні методи, такі як Slack, для прикладу.

«Єдиною річчю, яка визначає, чи буде команда успішною є яким чином члени команди спілкуються між собою. Навіть якщо працівники є посередніми, але вони між собою комунікують, вони показуватимуть найкращі результати… якщо працівники комунікують між собою, у компанії з'являється величезний потенціал», – додав Хендерсон.

Цікаво, що з огляду на сучасну мобільність та наявність безлічі застосунків та месенджерів у гаджетах людей, розробники Slack потурбувались про функції, які «убезпечать» корпоративних працівників від отримання «робочих повідомлень»  в неробочий час.До того ж, корпоративний месенджер дозволяє скоротити або замінити робочі наради, усю інформацію можна отримати завдяки застосунку. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті