Щороку 11 листопада в Китаї проводиться День холостяка, на честь якого ритейлери і онлайн-майданчики проводять розпродаж, схожий на «Чорну п'ятницю» в США – всі продавці влаштовують грандіозні знижки, щоб привабити якомога більше покупців, пише Reuters.
Така традиція триває з 2009 року.
У 2018 році продажі на майданчику Tmall, одному з майданчиків Alibaba Group, досягли $1,44 млрд всього за 2 хвилини 5 секунд після старту розпродажу в ніч на неділю.
За першу годину продажі на всіх майданчиках Alibaba Group склали $9,92 млрд, що на 21% більше, ніж минулого року ($8,1 млрд).
Очікується, що компанія поб'є рекорд 2017 року, коли за 16 годин у День холостяка продажі склали $25 млрд.
За словами представників Alibaba, якій належить Tmall, участь у розпродажі беруть 19 000 брендів з 75 країн.
Цього року компанія підійшла до комерційного свята ґрунтовно – були запрошені виступати перед публікою співачка Мерайя Кері, японський імітатор Бейонсє і цирк Cirque du Soleil.
Більше про це – у матеріалі Mind «Як зробити національне свято «феноменом» з $25-мільярдними прибутками – досвід Alibaba».
Тим часом «Укрпошта» пропонує закупитися 11.11 у Китаї та обіцяє доставити посилку всього за 15 днів.