Продажі Alibaba у День холостяка досягли $10 млрд лише за першу годину

Продажі Alibaba у День холостяка досягли $10 млрд лише за першу годину

На сьогодні це новий рекорд для компанії

Продажі Alibaba у День холостяка досягли $10 млрд лише за першу годину
фото flickr.com

Щороку 11 листопада в Китаї проводиться День холостяка, на честь якого ритейлери і онлайн-майданчики проводять розпродаж, схожий на «Чорну п'ятницю» в США – всі продавці влаштовують грандіозні знижки, щоб привабити якомога більше покупців, пише Reuters.

Така традиція триває з 2009 року.

У 2018 році продажі на майданчику Tmall, одному з майданчиків Alibaba Group, досягли $1,44 млрд всього за 2 хвилини 5 секунд після старту розпродажу в ніч на неділю.

За першу годину продажі на всіх майданчиках Alibaba Group склали $9,92 млрд, що на 21% більше, ніж минулого року ($8,1 млрд).

Очікується, що компанія поб'є рекорд 2017 року, коли за 16 годин у День холостяка продажі склали $25 млрд.

За словами представників Alibaba, якій належить Tmall, участь у розпродажі беруть 19 000 брендів з 75 країн.

Цього року компанія підійшла до комерційного свята ґрунтовно – були запрошені виступати перед публікою співачка Мерайя Кері, японський імітатор Бейонсє і цирк Cirque du Soleil.

Більше про це – у матеріалі Mind «Як зробити національне свято «феноменом» з $25-мільярдними прибутками – досвід Alibaba».

Тим часом «Укрпошта» пропонує закупитися 11.11 у Китаї та обіцяє доставити посилку всього за 15 днів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло