Продажі Alibaba у День холостяка досягли $10 млрд лише за першу годину
На сьогодні це новий рекорд для компанії

Щороку 11 листопада в Китаї проводиться День холостяка, на честь якого ритейлери і онлайн-майданчики проводять розпродаж, схожий на «Чорну п'ятницю» в США – всі продавці влаштовують грандіозні знижки, щоб привабити якомога більше покупців, пише Reuters.
Така традиція триває з 2009 року.
У 2018 році продажі на майданчику Tmall, одному з майданчиків Alibaba Group, досягли $1,44 млрд всього за 2 хвилини 5 секунд після старту розпродажу в ніч на неділю.
За першу годину продажі на всіх майданчиках Alibaba Group склали $9,92 млрд, що на 21% більше, ніж минулого року ($8,1 млрд).
Очікується, що компанія поб'є рекорд 2017 року, коли за 16 годин у День холостяка продажі склали $25 млрд.
За словами представників Alibaba, якій належить Tmall, участь у розпродажі беруть 19 000 брендів з 75 країн.
Цього року компанія підійшла до комерційного свята ґрунтовно – були запрошені виступати перед публікою співачка Мерайя Кері, японський імітатор Бейонсє і цирк Cirque du Soleil.
Більше про це – у матеріалі Mind «Як зробити національне свято «феноменом» з $25-мільярдними прибутками – досвід Alibaba».
Тим часом «Укрпошта» пропонує закупитися 11.11 у Китаї та обіцяє доставити посилку всього за 15 днів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].