Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» з метою підвищення продуктивності праці ввів моніторинг емоцій співробітників, повідомив Інтерфакс з посиланням на главу правління компанії Юрія Косюка.
«Ми моніторимо емоції. Всі знаходяться під камерами... За 70 пунктам відкалібровуваємо емоції. Дивимося за щасливими і нещасними», – сказав Косюк, наголосивши, що щасливі працівники працюють продуктивніше.
За його словами, з нещасливими ретельно працюють психологи та співробітники HR, намагаючись щось запропонувати цим людям для виправлення ситуації, але в разі відсутності змін цих людей зміщують.
Косюк навів два приклади. Під час спостереження компанія зафіксувала, що один з працівників протягом півроку почав гладшати. Після спілкування виявилося, що щастя для нього «поїсти і все», що свідчило про його демотивованість. Відтак, працівника замінили іншим, хто б міг досягнути більшого на даній посаді. Інший приклад показав, що перевівши одного зі співробітників на іншу посаду, значно підвищилася ефективність його самого і його колишніх підлеглих.
Нагадаємо: МХП у III кварталі одержав $48 млн чистого збитку.