МХП Косюка стежить за емоціями працівників
Якщо нещасливим не вдається підняти моральний дух, їх звільняють

Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» з метою підвищення продуктивності праці ввів моніторинг емоцій співробітників, повідомив Інтерфакс з посиланням на главу правління компанії Юрія Косюка.
«Ми моніторимо емоції. Всі знаходяться під камерами... За 70 пунктам відкалібровуваємо емоції. Дивимося за щасливими і нещасними», – сказав Косюк, наголосивши, що щасливі працівники працюють продуктивніше.
За його словами, з нещасливими ретельно працюють психологи та співробітники HR, намагаючись щось запропонувати цим людям для виправлення ситуації, але в разі відсутності змін цих людей зміщують.
Косюк навів два приклади. Під час спостереження компанія зафіксувала, що один з працівників протягом півроку почав гладшати. Після спілкування виявилося, що щастя для нього «поїсти і все», що свідчило про його демотивованість. Відтак, працівника замінили іншим, хто б міг досягнути більшого на даній посаді. Інший приклад показав, що перевівши одного зі співробітників на іншу посаду, значно підвищилася ефективність його самого і його колишніх підлеглих.
Нагадаємо: МХП у III кварталі одержав $48 млн чистого збитку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].