З огляду на те, що взаємні мита США та Китаю почали діяти ще у вересні, то більшість покупок, які американці планують зробити в «чорну п’ятницю» (день після Дня подяки, з якого розпочинається різдвяний сезон розпродажів), мали б вже подорожчати. На щастя для покупців, американські імпортери цього року взяли на себе оплату мит і більшість товарів отримали свою ціну ще до введення мит аж на 5 700 найменувань товарів, від гаманців та парфумів до спортивного інвентарю. Про це повідомляє CNN.
Якщо в 2018 році «покупців було помилувано», то якою буде «чорна п'ятниця» для американців в 2019?
Наступного року, як повідомляє телеканал, ситуація може кардинально змінитись, особливо якщо Дональд Трамп та Сі Цзіньпін не знайдуть спільної мови до кінця року і мита буде підвищено з 10% до 25%.
«Як тільки мита досягнуть позначки у 25%, саме тоді ви побачите зростання цін для кінцевого споживача», – розповів Крістофер Шейкер, аналітик зі споживчих товарів а аудиторській та консалтинговій фірмі RSM.
Великі рітейлери, так і як Walmart та Target, вже попередили, що нові мита спровокують зростання цін.
Наступного тижня від час саміту «Великої двадцятки» Трамп зустрінеться із своїм китайським колегою для обговорення торгівлі, але угода є «далеко неоднозначною», зазначає CNN.
Раніше цього тижня китайські перемовники скасували попередні домовленості щодо зустрічі з американськими колегами, а днями торговий представник США Роберт Лайтхайзер ще більше посилив тиск на Пекін, випустивши звіт, в якому йдеться про те, що Китай практично нічого не зробив, щоб змінити свої недобросовісні практики.
Трамп пригрозив, що якщо угоди з китайською стороною досягнуто не буде,він збільшить існуючі мита на $200 млрд до $267 млрд. Цей крок обкладе податками ще більшу кількість товарів, включно з телевізорами, годинниками Apple, навушниками AirPods та іншим крамом.
За загальними підрахунками, США отримують 41% імпорту одягу з Китаю, 80% аксесуарів та 73% взуття.
Більше про «День шопоголіка» в Україні та як в цей поводиться український рітейл модна дізнатись з матеріалу Mind «Чорна п’ятниця» по-українськи: як продавцеві зберегти репутацію, а покупцеві вигідно отоваритися».