Система онлайн-бронювання «Укрзалізниці» не витримує навантаження

Держперевізник обмежив доступ до системи 140 сесіями на секунду

Фото: Shutterstock

ПАТ «Укрзалізниця» вживає заходи для забезпечення коректної роботи онлайн-системи продажу квитків booking.uz.gov.ua у зв’язку із збільшенням у 6 разів навантаження на систему, зокрема, для забезпечення проведення клієнтських платежів, йдеться у повідомленні на сайті держперевізника.

«Наразі для стабілізації роботи системи накладено обмеження у 140 сесій за секунду, необхідне, зокрема, для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів. Найближчим часом, у міру стабілізації ситуації, обмеження будуть зняті», – йдеться у повідомленні.

Так, «Укрзалізниця» просить клієнтів з розумінням ставитися до ситуації, що склалася.

Як зазначається, «Укрзалізниця», почала відкривати  продаж квитків на потяги, що відправляються після 20 грудня.

На даний момент відкрито продаж квитків на 70% регулярних потягів. На решту потягів продаж буде відкрито найближчим часом.

Після реалізації усіх квитків на регулярні потяги, «Укрзалізниця» розпочне призначення додаткових потягів на період новорічних та різдвяних свят.

«Просимо вибачення у пасажирів за тимчасові незручності», – йдеться у повідомленні.

Раніше у соцмережах зявились повідомлення користувачів щодо неможливості забронювати и купити он-лайн квитки на потяги після 22 грудня. 

#дужесердитийпост UPD. Тих, хто не вловив сарказму, заспокоюю – рух не припиняють. Просто квитків на продають. А так -...

Опубликовано Olga Galytska Вторник, 4 декабря 2018 г.

У свою чергу, як проаналізував Mind, сьогодні протягом дня у системі он-лайн бронювання були доступні квитки, у тому числі, на потяги з 22 грудня по 6 січня. Натомість, зараз, станом на 19: 45 сайт системи працює дуже повільно і поки бронювання квитків недоступно.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS