Компанія ДТЕК (Ріната Ахметова) нагадала киянам, що з 1 січня 2019 року енергопослуги надаватимуть 2 різні компанії – оператор системи розподілу (ОСР) АТ «Київські електромережі» (входить в операційний холдинг ДТЕК) та компанія-постачальник ТОВ «Київські енергетичні послуги», з якими потрібно оформити відповідні договори, йдеться у повідомленні прес-служби ДТЕК.
«Держава передбачила спрощену процедуру приєднання: все що, необхідно зробити, – це продовжити користуватися послугами і своєчасно оплачувати рахунки. Клієнту необхідно зробити це в лютому 2019 року, в момент оплати послуг за січень. Досить просто оплатити рахунок і/або продовжити споживати електроенергію – це буде вважатися згодою з умовами публічного договору і автоматично приєднає клієнта до послуг двох компаній – розподільчої компанії і постачальника електроенергії», – пояснили у ДТЕК.
Як зазначається, тексти договрів можна знайти на офіційних сторінках «Київські електромережі» та «Київські енергетичні послуги».
Крім того, відповідні зміни з’являться і у рахунках жителів столиці з 1 лютого 2019 року (у платіжках за січень 2019 року), у яких із зазначеної дати будуть 2 окремі рядки: за послуги розподілу і за послуги постачання електроенергії.
«Зверніть увагу, всі розрахунки проводяться через Компанію-постачальника – Київські енергетичні послуги. Якщо Ви оплачуєте рахунки через банк, інтернет-банкінг, необхідно буде вказати нові реквізити. Вони будуть на сайті і в перших рахунках від постачальника, які будуть доставлені клієнтам в лютому 2019 року. В системі «Особистий кабінет» і електронних платіжних системах дані зміняться автоматично», – наголошують у ДТЕК.
Як зазначається, до OCP – «ДТЕК Київські електромережі» можна буде звертатися з питань якості електропостачання, нового підключення або заміни лічильника. Компанія також буде відповідати за експлуатацію і ремонти ліній передач, підключення і відключення споживачів, а також допоможе з установкою приладів обліку електроенергії.
У свою чергу до постачальника універсальної послуги – «Київські енергетичні послуги» слід звертатися з питань нарахувань та розрахунків вартості, умов оплати, коректності розрахунків за електроенергію. Також він надає клієнтам додаткові послуги, наприклад, по енергоефективності.
Покази лічильників, як і раніше, можна передавати через Особистий кабінет, по телефону контакт-центру 15-88, в онлайн-чаті на сторінці Facebook або іншими звичними способами.
Центри обслуговування клієнтів будуть розміщуватися за звичними адресами. Тільки тепер в них будуть вести прийом фахівці одразу 2 компаній.
Згідно нового Закону «Про ринок електричної енергії», з 1 січня 2019 року починається перший етап державної реформи ринку електроенергії для того, щоб він працював за європейською моделлю.
Підприємства ДТЕК ведуть видобуток вугілля і природного газу, виробляють електроенергію на станціях теплової та відновлюваної енергетики, постачають тепло і електроенергію кінцевим споживачам і надають енергосервісні послуги.
Нагадаємо: Кабінет міністрів затвердив умови конкурсу з визначення постачальника електроенергії – «останньої надії» та універсальних послуг. Відповідні рішення були ухвалені 12 грудня.