Louis Vitton Moët Hennessy купує мережу розкішних готелів Belmond за понад $3 млрд

LVMH вже володіє брендом готелів Bulgari

фото twitter.com/louisvuitton_US

Французька компанія, виробник предметів розкоші Louis Vitton Moët Hennessy (LVMH) заявила, що готова купити групу готелів класу люкс Belmond за $3,2 млрд з урахуванням боргу компанії. Про це повідомляє CNBC.

LVMH погодилась заплатити по $25 за акцію Belmond, що включає 40%-у премію до ціни з часу закриття останніх торгів.

Очікується, що операцію буде закрито в І півріччі 2019 року.

Belmond володіє, частково володіє або керує 46 розкішними готелями, ресторанами, потягами та річковими круїзами. Прибуток компанії склав $140 млн за 12-місячний період, що закінчився 30 вересня.

Louis Vitton Moët Hennessy – група, яка включає такі торгові марки як Louis Vuitton, Givenchy, Kenzo, Chaumet, Moet & Chandon, Hennessy, TAG Heuer та інші, була створена в 1987 шляхом злиття двох компаній – Moet Hennessy і Louis Vuitton. Крім того, LVMH володіє брендом готелів Bulgari.

За версією Bloomberg глава холдингу LVMH Бернар Арно із статками у понад $70 млрд став в 2018 році найбагатшою людиною Європи.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS