Louis Vitton Moët Hennessy купує мережу розкішних готелів Belmond за понад $3 млрд
LVMH вже володіє брендом готелів Bulgari

Французька компанія, виробник предметів розкоші Louis Vitton Moët Hennessy (LVMH) заявила, що готова купити групу готелів класу люкс Belmond за $3,2 млрд з урахуванням боргу компанії. Про це повідомляє CNBC.
LVMH погодилась заплатити по $25 за акцію Belmond, що включає 40%-у премію до ціни з часу закриття останніх торгів.
Очікується, що операцію буде закрито в І півріччі 2019 року.
Belmond володіє, частково володіє або керує 46 розкішними готелями, ресторанами, потягами та річковими круїзами. Прибуток компанії склав $140 млн за 12-місячний період, що закінчився 30 вересня.
Louis Vitton Moët Hennessy – група, яка включає такі торгові марки як Louis Vuitton, Givenchy, Kenzo, Chaumet, Moet & Chandon, Hennessy, TAG Heuer та інші, була створена в 1987 шляхом злиття двох компаній – Moet Hennessy і Louis Vuitton. Крім того, LVMH володіє брендом готелів Bulgari.
За версією Bloomberg глава холдингу LVMH Бернар Арно із статками у понад $70 млрд став в 2018 році найбагатшою людиною Європи.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].