Єврокомісія прийняла рішення оштрафувати американський бренд Guess на 39 821 000 євро за антиконкурентні контракти, які обмежували інших ритейлерів щодо онлайн-продажів та розповсюдження реклами. Про це йдеться у повідомленні на сайті ЄК.
«Дистрибуторські угоди Guess заважали споживачам з ЄС здійснювати покупки в інших державах-членах, блокуючи рекламу та онлайн-продажі через кордон інших ритейлерів. Це дозволило компанії штучно підтримувати високі роздрібні ціни, зокрема, в країнах Центральної та Східної Європи», – заявила єврокомісар Маргрет Вестагер, яка відповідає за політику в галузі конкуренції.
Експерти ЄК дійшли висновку, що в країнах Центральної та Східної Європи (Болгарії, Хорватії, Чехії, Естонії, Угорщини, Латвії, Литві, Польщі, Румунії, Словаччини та Словенії), ціни на одяг бренду Guess в середньому на 5-10% перевищували ті, що були встановлені в Західній Європі.
В повідомленні підкреслюється, що, як правило, компанії можуть вільно встановлювати власні системи дистрибуції, але вони повинні відповідати правилам конкуренції ЄС. Зокрема, як зазначається, «споживачі мають право здійснювати покупки у будь-якого роздрібного торговця, уповноваженого виробником, в тому числі через національні кордони. В той же час авторизовані роздрібні торговці повинні мати можливість пропонувати товари, на які розповсюджується дія договору про розповсюдження через інтернет, рекламу, продаж товарів через кордон та встановлення ціни для перепродажу».
У повідомленні також зазначається, що оскільки Guess погодилась на співпрацю з розслідуванням, штраф було зменшено на 50%.
Guess – американський бренд роздрібного одягу. Крім одягу для чоловіків та жінок, компанія продає також аксесуари та взуття.