Samsung збирається випустити на ринок Індії серію бюджетних смартфонів, намагаючись посилити свої позиції на другому за величиною ринку телефонів, пише Reuters.
Орієнтовний час запуску нових смартфонів – кінець січня.
За підсумками двох останніх кварталів 2018 року частка Samsung на індійському ринку виявилася меншою, ніж у китайської марки Xiaomi.
Три нових телефони серії M, які Samsung планує продавати тільки через свій веб-сайт і Amazon.com в Індії, допоможуть компанії подвоїти онлайн-продажі, прокоментував Reuters голова індійського мобільного бізнесу Samsung Асім Варсі.
«Серія M орієнтована на індійських споживачів покоління міленіалів», – сказав менеджер, додавши, що телефони подібні смартфони після запуску в Індії пізніше зʼявляться на ринках по всьому світу.
Вартість майбутніх апаратів буде варіюватися від 10 000 рупій ($141,8). Новинки будуть підтримувати функцію швидкої зарядки.
Як зазначає Reuters, компанія Samsung вирішила сфокусувати свою увагу на Індії, оскільки в цій країні проживає понад 1 млрд абонентів. Крім того, в Індії досі близько 350 млн людей не користуються смартфонами.
Нагадаймо, за 2017 рік, обсяг міжнародних поставок смартфонів вперше не збільшився і склав 0%. Це пояснюється збільшенням кількості власників смартфонів, а отже ускладненням процесу зростання обсягів їх постачання.
Нагадаємо, Samsung прогнозує різке зменшення прибутків за IV квартал.