У грудні минулого року «Нова пошта» відправила майже 19 млн товарів. Цей показник на 20% більший порівняно з груднем 2017 року, коли він склав 15,9 млн товарів. Про це повідомляє прес-служба «Нової пошти».
Згідно з повідомленням, основним драйвером зростання ринку логістики в грудні був український і зарубіжний онлайн-ритейл. Але перед святами сегмент доставки від приватних клієнтів приватним клієнтам теж істотно виріс – українці не тільки купували товари онлайн, але й обмінювалися подарунками до свята.
Найбільше посилок у грудні припало на другу половину місяця – з 19 по 31 грудня, тоді компанія відправила та доставила майже 9 млн посилок.
За даними прес-служби, найчастіше покупки робили на таких сайтах, як Rozetka, Kasta, makeup, Yves Rocher та Lamoda. У двадцятку найпопулярніших онлайн-магазинів для подарунків потрапили також Brocard, «Епіцентр» і Yakaboo.
Раніше повідомлялось, що серед іноземних інтернет-магазинів, більшість клієнтів робить покупки на eBay, Amazon, 6pm, Carter's, Victoria's Secret, Gap, Walmart, Sephora, Michael Kors і H&M. Купують здебільшого електроніку, одяг і дитячі товари.