«Укрзалізниця» відновлила послугу повернення квитків через інтернет

Призупинення надання цієї послуги раніше було викликане значною кількістю випадків перепродажу квитків

Фото: УНІАН

АТ «Укрзалізниця» з 16:00 вівторка 15 січня відновлює операції з повернення проїзних документів на сайті booking.uz.gov.uа, на мобільній версії сайту і в мобільних додатках. Про це пише Інтерфакс-Україна із посиланням на повідомлення компанії.

Представники компанії зазначили, что вжиті раніше заходи щодо обмеження повернення квитків через інтернет мали на меті забезпечити надходження у вільний продаж місць для реального пасажира. Аналіз фахівців «Укрзалізниці» показав, що переважну кількість квитків викуповують через інтернет в перші хвилини відкриття продажу, а потім значну їх частину повертають у продаж перед відправленням поїзда, що свідчить про оптові покупки для подальшого перепродажу.

У компанії підкреслили, що про виправданість вжитих заходів свідчить наявність квитків на період новорічних і різдвяних перевезень цього зимового сезону.

Раніше Mind писав, що «Укрзалізниця» планує у 2019 році підвищити тарифи для пасажирів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS