Оборот ПАТ «Укрпошта» з великими торгівельними майданчиками, зокрема з Amazon, AliExpress, Ebay, імпорту/експорту складає більше 1 млрд грн.
Про це розповів генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський в інтерв'ю РБК-Україна.
«У нас успішне співробітництво з Amazon fulfillment щодо експорту з України. Ми збільшили експорт в США на 50% за рік. Наші хендмейдери, малий і середній бізнес експортують до США і успішно продають свої товари», – повідомив він.
У той же час, він пояснив, що «Укрпошта» створює попит на співпрацю із зазначеними великими торгівельними майданчиками.
«Якщо раніше людина, що живе в селі, могла продати свої сукні ручної роботи максимум на ринку в неділю, то зараз ми їх вчимо, як продати на Ebay і Amazon», – пояснив він.
Крім того, Смілянський звернув увагу на неможливість співпрацювати з приватними поштовими операторами.
«З поштою Польщі можемо працювати, а з яким-небудь польським експресом – ні. З поштою Китаю можемо, а з AliExpress – не можемо. Тому з AliExpress посилки їдуть через Естонію, Німеччину, Білорусь. І всі наші приватні оператори можуть з ними працювати, а ми – ні», – наголосив він.
За його словами вже рік триває боротьба за право такої співпраці.
«Думка нашої митниці – «Укрпошта» може працювати тільки з призначеним поштовим оператором», – пояснив керівник держпідприємства.
Раніше, ПАТ «Укрпошта» підвищила вартість універсальних послуг з пересилання простої письмової кореспонденції вагою від 1 г до 3 кг включно на 14,3% – для непріоритетних, на 11,1% – для пріоритетних відправлень, а також вартість лінійок тарифів з пересилання відправлень «Стандарт», «Експрес» та «SmartBox» з 1 січня 2019 року – другий етап підвищення, затвердженого Національною комісією, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ).
Про те, скільки грошей залишають наші громадяни в закордонних е-маркетах, читайте у рейтингу Mind найвідвідуваніших українцями зарубіжних онлайн-магазинів.