Високотехнологічні компанії і представники США продовжують лідирувати в рейтингу найдорожчих брендів світу в 2019 році, хоча в топ-20 зростає число китайських марок. Про це повідомляє «Інтерфакс» із посиланням на дані щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance.
Рейтинг, у який увійшло 500 брендів, очолила Amazon.
За оцінками авторів дослідження, за минулий рік бренд онлайн-ритейлер здорожчав на 24,5%, з $150,8 млрд до $187,9 млрд.
На другому місці розташувалась Apple. Вартість технологічного гіганта за минулий рік зросла на 5%, з $146,3 млрд до $153,6 млрд.
Третє місце зберегла за собою Google. За даними дослідження, вартість цього бренду зросла на 18,1%, з $120,9 млрд до $142,7 млрд.
Четверте місце також займає компанія з США – Microsoft, яка піднялася на цю позицію з 6-го рядка завдяки збільшенню вартості бренду більш ніж на 47%. Південнокорейська Samsung, навпаки, опустилася з 4-го на 5-е місце, вона є єдиною компанією в топ-20, вартість бренду якої знизилася за рік (-1,1%).
Найдорожчим брендом серед банків світу володіє китайський Industrial & Commercial Bank of China (ICBC), що займає 8-е місце в загальному заліку з показником $79,8 млрд. Він же лідирує за вартістю бренду серед компаній КНР.
Серед європейських компаній найвище (13-е) місце за вартістю бренду займає німецький Mercedes-Benz. Більше в 20-ці європейських компаній немає, тоді як представників США загалом 8 з 20, Китаю – 9. Сукупна вартість китайських брендів у ренкінгу вперше перевищила $1 трлн.
Найбільший прогрес за рік продемонструвала iQiyi («китайська Netflix»), яка поліпшила вартість бренду на 326%, хоча і зайняла лише 483-е місце. Бренд Netflix за цей час подорожчав на 105%, його вартість відповідає 77-му місцю.
Найзначніше падіння зафіксовано для брендів JD.com, ABC, Dalian Wanda і Deutsche Bank.