Amazon, Apple та Google незмінно очолили рейтинг найдорожчих брендів – Brand Finance
Американські компанії продовжують лідирувати в рейтингу, але в топ-20 стає все більше китайських брендів

Високотехнологічні компанії і представники США продовжують лідирувати в рейтингу найдорожчих брендів світу в 2019 році, хоча в топ-20 зростає число китайських марок. Про це повідомляє «Інтерфакс» із посиланням на дані щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance.
Рейтинг, у який увійшло 500 брендів, очолила Amazon.
За оцінками авторів дослідження, за минулий рік бренд онлайн-ритейлер здорожчав на 24,5%, з $150,8 млрд до $187,9 млрд.
На другому місці розташувалась Apple. Вартість технологічного гіганта за минулий рік зросла на 5%, з $146,3 млрд до $153,6 млрд.
Третє місце зберегла за собою Google. За даними дослідження, вартість цього бренду зросла на 18,1%, з $120,9 млрд до $142,7 млрд.

Четверте місце також займає компанія з США – Microsoft, яка піднялася на цю позицію з 6-го рядка завдяки збільшенню вартості бренду більш ніж на 47%. Південнокорейська Samsung, навпаки, опустилася з 4-го на 5-е місце, вона є єдиною компанією в топ-20, вартість бренду якої знизилася за рік (-1,1%).
Найдорожчим брендом серед банків світу володіє китайський Industrial & Commercial Bank of China (ICBC), що займає 8-е місце в загальному заліку з показником $79,8 млрд. Він же лідирує за вартістю бренду серед компаній КНР.
Серед європейських компаній найвище (13-е) місце за вартістю бренду займає німецький Mercedes-Benz. Більше в 20-ці європейських компаній немає, тоді як представників США загалом 8 з 20, Китаю – 9. Сукупна вартість китайських брендів у ренкінгу вперше перевищила $1 трлн.
Найбільший прогрес за рік продемонструвала iQiyi («китайська Netflix»), яка поліпшила вартість бренду на 326%, хоча і зайняла лише 483-е місце. Бренд Netflix за цей час подорожчав на 105%, його вартість відповідає 77-му місцю.
Найзначніше падіння зафіксовано для брендів JD.com, ABC, Dalian Wanda і Deutsche Bank.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].