Компанія Procter&Gamble має намір запровадити для своїх найпопулярніших продуктів багаторазову упаковку. Нова ініціатива спрямована на боротьбу із залежністю світового виробництва від одноразової упаковки і одноразових відходів, повідомила компанія у своєму прес-релізі.
Таку заяву компанія зробила разом із міжнародним лідером з переробки відходів TerraCycle під час Всесвітнього економічного форуму в Давосі.
До Procter&Gamble приєдналися великі світові бренди – Nestle, PepsiCo, Mondelez, Danone, Unilever Pantene, Tide, Cascade, Oral-B та ін.
Компанії будуть разом розвивати інтернет-платформу Loop («замкнуте коло» – англ.), призначену для онлайн торгівлі.
Всі товари на платформі Loop будуть продаватися в в спеціально розробленій упаковці, яку можна очищувати, та знову наповнювати, йдеться в повідомленні компаній-учасниць.
Це дозволить покупцям виставляти за двері порожню упаковку, для того щоб її потім можна було забрати для повторного використання. Такі упаковки будуть виготовлятися з різних сплавів металів, скла або спеціально розроблених видів пластику, заявив головний виконавчий директор TerraCycle Том Закі.
За його словами, компанія спиралася на стару модель доставки молока споживачам в західних країнах: молочник привозив продукцію під оселю і залишав на ганку, забираючи порожні пляшки для наступної партії.
Платформа Loop почне роботу в Парижі (спільно з Carrefour) і Нью-Йорку в першій половині 2019 року, а до кінця 2020 року з'явиться і в інших країнах. Надалі система Loop буде доступна і через сайти рітейлерів-партнерів. Зараз в програмі беруть участь близько 25 компаній, однак це число буде збільшуватися, запевняє Том Закі.
Сервіс працюватиме в 6 етапів:
За матеріалами Інтерфакс