Procter&Gamble, Nestle, PepsiCo та інші світові бренди запровадять багаторазову упаковку
Ідея полягає в тому, що використану упаковку будуть забирати і наповнювати знову

Компанія Procter&Gamble має намір запровадити для своїх найпопулярніших продуктів багаторазову упаковку. Нова ініціатива спрямована на боротьбу із залежністю світового виробництва від одноразової упаковки і одноразових відходів, повідомила компанія у своєму прес-релізі.
Таку заяву компанія зробила разом із міжнародним лідером з переробки відходів TerraCycle під час Всесвітнього економічного форуму в Давосі.
До Procter&Gamble приєдналися великі світові бренди – Nestle, PepsiCo, Mondelez, Danone, Unilever Pantene, Tide, Cascade, Oral-B та ін.
Компанії будуть разом розвивати інтернет-платформу Loop («замкнуте коло» – англ.), призначену для онлайн торгівлі.
Всі товари на платформі Loop будуть продаватися в в спеціально розробленій упаковці, яку можна очищувати, та знову наповнювати, йдеться в повідомленні компаній-учасниць.
Це дозволить покупцям виставляти за двері порожню упаковку, для того щоб її потім можна було забрати для повторного використання. Такі упаковки будуть виготовлятися з різних сплавів металів, скла або спеціально розроблених видів пластику, заявив головний виконавчий директор TerraCycle Том Закі.
За його словами, компанія спиралася на стару модель доставки молока споживачам в західних країнах: молочник привозив продукцію під оселю і залишав на ганку, забираючи порожні пляшки для наступної партії.
Платформа Loop почне роботу в Парижі (спільно з Carrefour) і Нью-Йорку в першій половині 2019 року, а до кінця 2020 року з'явиться і в інших країнах. Надалі система Loop буде доступна і через сайти рітейлерів-партнерів. Зараз в програмі беруть участь близько 25 компаній, однак це число буде збільшуватися, запевняє Том Закі.
Сервіс працюватиме в 6 етапів:
- 1) споживач купує товари в новій упаковці на сайті Loop або партнерів, залишаючи гарантійну заставу, які він отримає назад, повернувши упаковку.
- 2) покупки доставляються додому в спеціально розробленої сумці Loop, яка знімає потребу в одноразових матеріалах для перевезення, включаючи картонні коробки.
- 3) використання товару.
- 4) споживач повертає упаковку продавцеві без чистки і сортування, просто склавши її в сумку Loop і віддавши кур'єру.
- 5) упаковка проходить спеціальне очищення, щоб забезпечити безпечне повторне використання продукції.
- 6) упаковка заповнюється повторно і повертається споживачу.
За матеріалами Інтерфакс
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].