Американський суд відхилив запропоноване Yahoo врегулювання з мільйонами людей, чиї електронні адреси та інша персональна інформація були викрадені в результаті найбільшого хакерського зламу в історії, обвинувативши провайдера інтернет-послуг у відсутності прозорості. Про це повідомляє Reuters.
Окружний суддя в Сан-Хоче, Каліфорнія, Люсі Кох заявила, що не вважає план врегулювання претензій до Yahoo «фундаментально справедливим, адекватним та раціональним», оскільки в ньому не зазначається навіть приблизна кількість постраждалих.
Yahoo, яка наразі входить в нью-йоркську компанію Verizon Communications Inc, звинуватили у надто повільному розкритті трьох порушень з 2013 по 2016 роки, які зачепили приблизно 3 млрд акаунтів.
Запропоноване Yahoo врегулювання передбачало, окрім виплати $50 млн, надання безкоштовного моніторингу 200 млн людей, чиї особисті дані були викрадені під час зламу в 2013 році протягом 2 років.
Суддя також наголосила на тому, що в плані компанії не були вказані загальна сума компенсаційного фонду та реальне число активних користувачів оператора сервісу електронної пошти Yahoo. Крім того, на її думку, винагорода адвокатам у розмірі $35 млн була завищеною, з огляду на те справа «не відрізнялись новизною» і не заслуговує настільки великої винагороди.
Видання нагадало, що Yahoo розкрила повний обсяг порушень лише після того, як в липні 2016 року погодилась продати свій інтернет-бізнес Verizon за $4,83 млрд. Тоді цей факт зменшив ціну угоди до $4,48 млрд.
Нагадаємо: в листопаді минулого року колишній гендиректор Yahoo Марісса Майєр звинуватила російських агентів у витоку всіх 3 млрд облікових записів користувачів у результаті злому в 2013 році. Вона принесла вибачення за деякі серйозні недоліки в роботі служби безпеки компанії.