Уряд Японії планує створити новий регуляторний орган, який би більш прискіпливо контролював діяльність великих технологічних компаній, таких як Facebook та Google. Про це повідомляє Reuters.
Японська влада йде на такий крок на тлі зростаючої занепокоєності щодо монопольних практик та обробки компаніями персональних даних користувачів.
Новий регулятор буде вивчати конкурентну практику, захист персональних даних і давати антимонопольні рекомендації відповідним компаніям. Він також розробить керівні принципи для оцінки того, чи призведе злиття і придбання до монополії на передачу даних або особисті дані.
Уряд сподівається, що плани щодо створення нового органу будуть готові до літа, але поки не повідомляє, коли він зможе повноцінно працювати .
Загалом в Японії спостерігається рух до посилення антимонопольного законодавства для великих технологічних компаній, які, за словами критиків, користуються своєю домінуючої позицією у сфері пошуку, соціальних мереж та е-комерції при незначному контролі з боку влади.
Нагадаємо: раніше цього місяця антимонопольний комітет ФРН ввів обмеження на збір даних компанією Facebook у зв’язку із тим, що соціальна мережа зловживала своїм положенням на ринку та збирала дані про користувачів без їхнього відома.
Як повідомлялось, ЄС вважає, що провідні світові інтернет-гіганти, такі як Facebook та Google, роблять недостатньо для боротьби з поширенням дезінформації в інтернеті. З огляду на це, Єврокомісія щомісяця публікуватиме узагальнюючий звіт про виконану корпораціями роботу.
Втім пізніше ЄК похвалила цих технологічних гігантів за те, що вони стали швидше реагувати на повідомлення про висловлювання, що розпалюють ненависть.