Шведська транснаціональна корпорація з виготовлення меблів IKEA вивчає можливість запуску онлайн-платформи, на якій будуть продаватися меблі, виготовлені не тільки нею, а й конкурентами, пише Financial Times з посиланням на заяву гендиректора материнської групи Inter IKEA Торбйорна Лефа.
Торгова платформа буде запущена в рамках трансформації бізнесу, відзначив глава компанії.
Зараз IKEA тестує продаж своєї продукції на сторонніх майданчиках, таких як Amazon і Alibaba.
За словами Лефа, IKEA поки що не веде переговорів зі своїми конкурентами стосовно нової платформи, але готова участь у створенні будь-якого галузевого торгового сервісу.
«Я думаю, в найближчі п'ять-десять років ми побачимо те, що зараз називаємо розвитком платформи», – сказав гендиректор. Як приклад він навів найбільшого європейського онлайн-ритейлера одягу Zalando, який продає товари брендів, які не мають відношення до сервісу.
Раніше повідомлялося, що IKEA почне здавати меблі в оренду, щоб подовжити їх термін використання. У Швеції клієнти вже можуть взяти в оренду офісні меблі кількох різних типів. У майбутньому компанія має намір поширити цю практику і на кухонні меблі.