Нацкомфінпослуг нагадала страховикам про необхідність реєстрації електронного цифрового підпису

Відповідну фінансову звітність страховики зможуть подати лише за наявності ЕЦП

Фото: Shutterstock

Нацкомфінпослуг звертає увагу на необхідність отримання страховиками електронних цифрових підписів (ЕЦП) через акредитовані центри сертифікації ключів (АЦСК), йдеться у повідомленні на сайті регулятора.

«Обов’язковими реквізитами пакета звітності страховика є кваліфіковані електронні підписи керівника та головного бухгалтера страховика, накладені з дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг», – пояснюють у комісії.

Як зазначається, згідно з Розпорядженням №1521 від 4 вересня 2018 року передбачено, що фінансова звітність, зокрема за 2018 рік, та звітні дані страховика складаються і подаються до Нацкомфінпослуг лише в електронній формі, з використанням веб-інтерфейсу доступу до Комплексної інформаційної системи Нацкомфінпослуг.

Нагадаємо: за вимогою Національного банку страховики для отримання ліцензії зобов’язані забезпечити наявність мінімального власного капіталу для здійснення розрахунків в іноземній валюті на території України за договорами страхування життя у сумі 300 млн грн.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS