У столиці Великобританії відсьогодні набуває чинності заборона на рекламу фастфуду на всіх видах громадського транспорту. Про це повідомляє лондонське транспортне управління, передає ВВС.
Під заборону потрапляє реклама їжі та безалкогольних напоїв з високим вмістом жирів, солі і цукру. Більше не дозволяється розміщувати таку рекламу на автобусах, в метро і наземних електричках.
Крім того, вона буде заборонена на підконтрольних Транспортному управлінню дорогах (включаючи дорожні розв'язки і автобусні зупинки), в таксі й орендованих автомобілях з водієм, на річковому громадському транспорті, трамваях, підйомнику Emirates Air Line і автовокзалі Victoria.
Обмеження вводяться з ініціативи мера столиці Садіка Хана, який вирішив боротися з проблемою дитячого ожиріння. Його ініціативу підтримали 82% городян, свідчать результати опитувань.
Мер міста заявляє, що дитяче ожиріння – це «бомба уповільненої дії».
«Зменшення демонстрації реклами шкідливої їжі грає свою роль – не тільки для дітей, а й для батьків, сімей та опікунів, які купують їжу і готують дітям», – вважає він.
Цікаво, що в Японії боряться з ожирінням по-своєму. Там вважається незаконним мати талію більше 90 см. Громадян із великим обхватом талії відправляють до дієтолога, а роботодавцю виписують великі штрафи за «неформатних» співробітників.
Нагадаємо, Уоррен Баффет втратив понад $4 млрд за день після масштабного падіння акцій виробника фастфуду Kraft Heinz.
Раніше повідомлялося, що у Німеччині лікарі вимагають заборонити рекламу продуктів, що містять цукор.