У Німеччині лікарі вимагають заборонити рекламу продуктів, що містять цукор
Ситуація з ожирінням, особливо серед дітей, вимагає активних дій уряду, вважають лікарі

Німецькі лікарі вимагають від уряду Німеччини рішучих кроків щодо боротьби з цукром і харчовими продуктами, які містять цукор у великій кількості, повідомляє Deutsche Welle.
Понад дві тисячі лікарів Німеччини, Німецьке товариство діабетиків, організація Foodwatch та Професійна спілка педіатрів ФРН написали відкритий лист канцлеру Ангелі Меркель в рамках акції «Лікарі проти неправильного харчування».
У листі до канцлера вони вимагають захистити дітей від споживання цього небезпечного, на їхню думку, продукту.
Поштовхом до активних дій німецьких лікарів стало введення у Великобританії податку на солодкі напої у квітні.
Німецькі активісти пропонують чотири конкретні заходи: так само введення податку на цукор і лимонад, маркування харчових продуктів «цукровим світлофором», який показує вміст калорій від зеленого, дозволеного – до червоного, небезпечного; кардінальні зміни меню в дитячих установах і заборона на рекламу цукровмісних продуктів.
За повідомленням видання, кожна шоста дитина в Німеччині має зайву вагу. Від нього страждає майже половина німецьких жінок і 2/3 чоловіків. Лікарі вважають, що заборона на цукор допоможе знизити ризик небезпечних захворювань і зменшити тиск на систему охорони здоров'я.
Згідно з дослідженням згаданих організацій, зайва вага щороку зумовлює витрати на суму близько 63 млрд євро.
Зазначається, що міністр сільського господарства ФРН Юліа Клекнер минулого тижня відмовилася вводити подібний податок в Німеччині.
Відповіді на цей лист лікарів від Ангели Меркель також поки що не надійшло.
Як повідомлялося, міська влада відмовилася впускати у Ліверпуль червоні рекламні вантажівки Coca-Cola на Різдво, оскільки вважає напій шкідливим для мешканців і не погоджується на його рекламу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].