Друга за величиною компанія іграшок у світі – Lego – готується змінити свою модель продажів на тлі переходу ритейлу в інтернет. Про це повідомляє Bloomberg.
«Продажі в інтернеті та е-комерція стають все більш важливими для нас і для галузі в цілому, – сказав головний виконавчий директор компанії Нільс Б. Крістіансен. – Тут ми бачимо найбільші темпи зростання».
Перехід ритейлу в онлайн вже коштував життя багатьом невеликим сімейним магазинам іграшок і сприяв занепаду великих компаній, таких як Toys «R» Us Inc. Компанія була змушена закрити мережу своїх магазинів по всьому світу. В особі Toys «R» Us Lego втратила важливого покупця. Після цього данська компанія домовилася про збільшення продажів своєї продукції в мережах магазинів Walmart і Target.
Для Lego перехід до онлайн-продажів означає, що діти не зможуть «відчути іграшки на дотик або потрусити коробки», як у фізичних магазинах. Тобто, за словами генерального директора, викликом для компанії наразі є з’ясувати як замінити цей досвід в інтернеті.
«Ми бачимо, що все більше людей починають шукати продукти в інтернеті через Google або Amazon, – сказав Крістіансен. – Вони можуть в кінцевому підсумку купити продукт у фізичному магазині, але починають шукати вони в інтернеті».
Видання нагадує, що Lego вдалось повернутись до зростання у минулому році після того, як компанія у 2017 році зазнала першого за 13 років зниження доходів.
Відновити продажі допомогли, зокрема, серії іграшок за мотивами «Зоряних воєн» і «Гаррі Поттера». Зараз традиційні магазини іграшок забезпечують близько третини всіх продажів Lego.