Lego виходить в онлайн: компанія вирішила адаптуватись під нові умови ринку
Перехід ритейлу в онлайн вже коштував життя багатьом невеликим сімейним магазинам іграшок і сприяв занепаду великих компаній

Друга за величиною компанія іграшок у світі – Lego – готується змінити свою модель продажів на тлі переходу ритейлу в інтернет. Про це повідомляє Bloomberg.
«Продажі в інтернеті та е-комерція стають все більш важливими для нас і для галузі в цілому, – сказав головний виконавчий директор компанії Нільс Б. Крістіансен. – Тут ми бачимо найбільші темпи зростання».
Перехід ритейлу в онлайн вже коштував життя багатьом невеликим сімейним магазинам іграшок і сприяв занепаду великих компаній, таких як Toys «R» Us Inc. Компанія була змушена закрити мережу своїх магазинів по всьому світу. В особі Toys «R» Us Lego втратила важливого покупця. Після цього данська компанія домовилася про збільшення продажів своєї продукції в мережах магазинів Walmart і Target.
Для Lego перехід до онлайн-продажів означає, що діти не зможуть «відчути іграшки на дотик або потрусити коробки», як у фізичних магазинах. Тобто, за словами генерального директора, викликом для компанії наразі є з’ясувати як замінити цей досвід в інтернеті.
«Ми бачимо, що все більше людей починають шукати продукти в інтернеті через Google або Amazon, – сказав Крістіансен. – Вони можуть в кінцевому підсумку купити продукт у фізичному магазині, але починають шукати вони в інтернеті».
Видання нагадує, що Lego вдалось повернутись до зростання у минулому році після того, як компанія у 2017 році зазнала першого за 13 років зниження доходів.
Відновити продажі допомогли, зокрема, серії іграшок за мотивами «Зоряних воєн» і «Гаррі Поттера». Зараз традиційні магазини іграшок забезпечують близько третини всіх продажів Lego.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].