Згідно з опублікованими звітами, популярність потокових сервісів, таких як Apple Music, Spotify, Google Play Music, Pandora та інших, продовжує рости, і у 2018 році на них припало 75% доходів музичної індустрії в США. Про це свідчать дані Американської асоціації звукозаписувальних компанії (RIAA), передає Macrumors.
Дохід від потокових платформ виріс на 30% у річному вираженні і досягнув $7,4 млрд. Загальна виручка музіндустрії за 2018 рік склала $9,8 млрд проти $8,8 млрд у 2017-му та $7,6 млрд у 2016 році.
Цифрові завантаження з таких сервісів, як iTunes, склали 11% від загального доходу у 2018 році, а фізичні продажі дисків та вінілових платівок – 12%.
Загальний дохід від підписок збільшився загалом на 32% з 2017 по 2018 рік, склавши $5,4 млн, завдяки 42%-му росту середньої кількості платних підписок.
За останніми даними, у Apple Music нараховується 50 млн платних підписників, а у Spotify – 87 млн.